Bewertungen von Mr. Sushi Alphen aan Den Rijn

Neue Beurteilungen

5.0
Tino
19 Januar 2025
Marcel Klerks
19 Januar 2025

Het heeft er wel eens netter bij gelegen vond het maar een rommeltje.

Noëlle
5 Januar 2025

De sushi werd erg rommelig en door elkaar aangeleverd.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Noëlle, wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet meer netjes was bij aankomst. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Neem graag altijd even direct contact met ons op in een dergelijke situatie, dan proberen we dit dezelfde avond nog netjes met u op te lossen!

Sam
7 Dezember 2024

Was heel lekker weer

de Jong
6 Dezember 2024

Helaas veel te laat, bleek aan het aantal bezorgers te liggen (ivm slechte weer). Was wel erg lekker.

Antwort von Mr. Sushi

Hi! Onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd dit keer... We hopen de volgende keer weer genoeg bezorgers te hebben en zullen ons uiterste best doen om dan weer netjes op tijd te zijn!

Iren
5 Dezember 2024

Prima royale frisse en smakelijke poke bowls.

Aimee
9 November 2024
Rene Vonk
2 November 2024

Altijd goed

Tetiana Sypko
28 Oktober 2024
Petruschka
27 Oktober 2024

Heerlijke rijkgevulde crispy ebi. We hebben er enorm van genoten.

x
18 Oktober 2024
Maartje van Beusekom
12 Oktober 2024

Super lekkere sushi! Bestel hier altijd, top!

Robin
9 Oktober 2024

Snelle bezorging en goede kwaliteit!

Bergers
3 Oktober 2024

Stukjes vielen uit elkaar. In de pokebowl zat een stuk plastic in de zalm.

Antwort von Mr. Sushi

Hi, wat vervelend om te horen dat u niet geheel tevreden was over uw bestelling. Het kan zijn dat u een stukje schub heeft aangetroffen in de zalm, wat soms lijkt op een stukje plastic. Onze excuses voor dit ongemak. U mag ons altijd even mailen met een foto, zodat we dit kunnen beoordelen.

July
30 September 2024

Vers en goede service! Vaker hier bestellen.

Eva V
29 September 2024

Bestel regelmatig hier, eten is altijd goed en de bezorging is snel. Helaas wel de laatste 2x iets mis met de bestelling, niet gewend van ze! Hopelijk blijft het bij deze 2x

Antwort von Mr. Sushi

Hi Eva, we zullen extra ons best doen om ervoor te zorgen dat alles weer in orde is bij de volgende bestelling!

Thomas
25 September 2024

Om 11.20 heb ik een bestelling geplaatst voor het eerst mogelijke bezorgmoment van Mr. Sushi, namelijk om 14.00 uur. Vervolgens hoor ik een tijd niks waarna ik om 14.03 een automatische mail krijg met dat de bezorger om 14.00 uur bij mij aan de deur zou staan. Dat was dus op het moment van versturen van de mail al niet gelukt, maar vervolgens een minuut of 5 later word ik door een medewerker gebeld met het verhaal dat er iemand ziek is en dat ik mijn bestelling dus niet kan krijgen. Zonder enige verdere oplossing, anders dan een gratis roll de volgende keer, werd daarna weer het gesprek beeindigd.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Thomas, het spijt ons dat het ons niet was gelukt om de bestelling bij u af te leveren. We konden dit op dat moment helaas niet oplossen, en wilden daarom proberen om het netjes op te lossen voor een volgende bestelling. Heel vervelend als dit niet naar tevredenheid gebeurd is, u mag ons altijd nog even bellen om dit verder te bespreken.

Kirsten
25 September 2024

De sushi is heel erg goed, maar de bezorging beduidend minder. Al meerdere keren gehad dat het veel te laat bezorgd wordt. Deze keer was het er om half 8 nog niet. Bezorging gevraagd om 19.00 uur. Erover gebeld en er werd heel laconiek gereageerd. Tsja het was nou eenmaal heel erg druk en ze hadden geen zin om te moeten bellen/laten weten dat het later kwam. De strekking was eigenlijk: het is onderweg dus wat zeur je nou. Hele ongeïnteresseerde knul aan de telefoon.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Kirsten, wat vervelend om te horen dat onze service onvriendelijk is overgekomen op u. Dit is natuurlijk niet onze bedoeling en deswege onze welgemeende excuses. Daarnaast excuses voor de lange bezorgtijd, we zullen hier de volgende keer extra op letten.

Irén
11 September 2024

Heerlijke verse pokebowl!

Renee
10 September 2024

Helaas was dit voor ons een zeer teleurstellende ervaring. De sushi was 50 minuten later bezorgd en wij waren zeer teleurgesteld met de kwaliteit van de sushi. Er zat een haar tussen de sushi en de maki viel haast uit elkaar. De sushirijst en smaak was wel van goede kwaliteit, maar dit was niet bepaald een ervaring dat ik denk van laat ik nog eens bij jullie sushi bestellen. Ik begrijp dat dit kwam door drukte, misschien een idee om dit op de site aan te geven zodat er niet meer mensen sushi gaan bestellen dan jullie aankunnen? Ik begrijp dat dat financieel gezien misschien niet het meest voor de hand ligt, maar dat zou wel hebben voorkomen dat ik nu niet snel meer sushi bij jullie zal bestellen. Ik heb dan liever geen sushi dan slechte sushi en dit was helaas slechte sushi.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Renee, wat jammer om te horen dat u zo ontevreden was met uw ervaring met bestellen. Neem altijd even telefonisch contact met ons op, zodat we hier iets mee kunnen en een oplossing kunnen aandragen voor u.

Sharon
8 September 2024

Sushi was heerlijk. Bezorging duurde 1uur en 25 min. Ik kreeg na 55 min een bericht u sushi is onderweg en toen duurde het nog een half uur dat is wel lang

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Sharon, we hebben vaak meerdere bestellingen mee tijdens een bezorging, waardoor we er wat langer over doen. Hopelijk heeft u hier begrip voor. Fijn dat u alsnog lekker gegeten heeft!

Visser
8 September 2024

Het was de afgelopen jaren steeds goed. De sushi viel nu grotendeels uit elkaar. Weinig smaak. Minder vis op bepaalde sushi / nigiri.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi! wat jammer om te horen dat u zo ontevreden was met uw ervaring met bestellen. Neem altijd even telefonisch contact met ons op, zodat we hier iets mee kunnen en een oplossing kunnen aandragen voor u.

Jose
8 September 2024

Ik dacht als toetje verse brownie besteld te hebben. Krijg ik een pakje voor verpakte milka brownie uit de supermarkt waar ik nu 2x zoveel voor heb betaald

Yorrit
3 September 2024
Simone
31 August 2024

Was heerlijk sushi for one en een krokante sushi rol ik heb ervan genoten. En snel bezorgd top

H J H Kleijn
31 August 2024

zo als altijd heel goed , de beste Sushi van Alphen Aan Den Rijn

Daisy Poelwijk
26 August 2024

40 min te laat… jammer want er kwam ook geen sorry vanuit de bezorger, kleine moeite

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Daisy, via deze weg alsnog onze welgemeende excuses voor de langere bezorgtijd dit keer. We gaan er de volgende keer extra op letten!

G
24 August 2024

Sushi was blijkbaar voor de deur afgezet en er was aangebeld. Terwijl ik hele avond thuis was en in een appartementencomplex woon. Na 40 minuten gebeld en gevraagd en kreeg ik een niet vriendelijk gesprek over waar mijn sushi bleef. Sushi viel uiteindelijk ook helemaal uit elkaar.

Antwort von Mr. Sushi

Hi! Wat vervelend om te horen dat u zo'n negatieve ervaring met bestellen gehad heeft... U mag altijd weer even contact met ons opnemen zodat we dit verder kunnen bespreken.

Sab
18 August 2024

Bezorging was 25 minuten later dan gevraagd , wel heerlijk gegeten

Antwort von Mr. Sushi

Hi Sab, excuses voor de vertraagde bezorging... We zullen de volgende keer weer extra ons best doen om op tijd te zijn!

Michiel van der Meer
16 August 2024

Jammer dat we twee keer moesten bellen waar onze bestelling bleef. Wel lekkere sushi.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Michiel, wat jammer dat u langer moest wachten op uw bestelling. Wilt u ons even mailen? Dan compenseren wij u voor de volgende bestelling.

Rob Spaan
12 August 2024
Cindy
12 August 2024

Bezorger op tijd en netjes. Sushi vond ik niet lekker, crispy tuna smaakte niet naar tonijn, leek wel kip en echt criapy was het niet, vettig. Alles zat op elkaar gepropt, smaakte niet erg vers. Volgende keer kiezen we weer voor een andere bezorgdienst.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Cindy, jammer dat de bestelling dit keer niet helemaal naar wens was. U mag dit altijd telefonisch met ons bespreken, zodat we kunnen kijken of er een oplossing mogelijk is. Misschien dat de crispy rolls niet helemaal uw ding zijn, maar gelukkig hebben we nog genoeg andere rolls op ons menu!

Patrycjusz
8 August 2024

Slecht. Ik had de levering over 1,2 h later. Dan had ik de sauzen, tekort voor een set. En sommige stukken waren los. En laste de smaak kan echt beter

Antwort von Mr. Sushi

Hi, wat jammer dat u zo ontevreden was over de bestelling... onze excuses voor het ongemak. Neem graag even telefonisch contact met ons op zodat we dit met u kunnen oplossen.

Tino
26 Juli 2024
Bergers
21 Juli 2024

Sushi smaakt heel goed alleen vielen er geep veel stukjes uit elkaar. Dat was erg jammer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Gerald
20 Juli 2024

Rice was falling apart, many sushi came already broken. Some had too much mayonnaise. Terrible quality

Eveline
7 Juli 2024
Esther
3 Juli 2024

Was zeker weer lekker maar de maki’s waren slecht gerold en lagen eigenlijk al uit elkaar.. waren geen rolletjes meer..

Aimee
3 Juli 2024

Spot on en echt heerlijk!

Ellen
25 Juni 2024
Tim
24 Juni 2024
Anna
23 Juni 2024

Bardzo smaczne jedzonko, nie za duzo octu w ryzu, ryz smaczny, lekko słodkawy. Całość bardzo dobra. Dostawa niecałe 10 minut pozniej niż czas wskazany w e-mailu ale nie mieliśmy z tym problemu. Napewno zamówimy ponownie w przyszłości.

Schouten
16 Juni 2024

Helaas klopte de bestelling niet. Ik heb een uur lang geprobeerd u te berichten maar ik kreeg een ingesprektoon die bleef. De poke kip was prima. Helaas is de poke zalm niet geleverd, maar een poke tonijn. Jammer !!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Layla
9 Juni 2024

De Sushi is hier altijd erg lekker bezorging was eerder dan dat ze zeiden via de mail

Nineke
4 Juni 2024

De doos had een koprol gemaakt. Alles aan de deksel gekleefd

Sabine van Gils
3 Juni 2024

Snelle bezorging, en fijne bezorger. Smaak was ook echt top.

Petruschka
3 Juni 2024

Het was zoals altijd heerlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Tino
21 Mai 2024
Johan Maring
20 Mai 2024

Bezorging was stipt. De sushi was helaas niet zo geweldig. Het leek slordig gemaakt , de rijst niet gaar, klodders saus er over en klaar. Jammer want voor vijftig euro met zn tweeen mag je wel een beetje liefde in je product stoppen.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Johan, wat vervelend om te horen dat niet alles naar wens is geweest. U mag ons altijd even mailen op info@mrsushi.nl om uw klacht meer toe te lichten. We zullen er in het vervolg op letten zodat dit hopelijk niet meer gebeurd.

Marcel Klerks
19 Mai 2024

Zag er top uit en smaakte weer over de TOP

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Sandra
19 Mai 2024

Gebeld om te vragen of mijn bestelling wat eerder geleverd kon worden. Daar hebben ze gehoor aan gegeven!

Sabine van Gils
18 Mai 2024

Was echt heel lekker! Enorm van genoten

Rob Spaan
13 Mai 2024

Prima,de warme gerechten waren inderdaad warm

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Iren
30 April 2024

Heerlijke verse sushi!

Bieke
30 April 2024

Makkelijke bestelprocedure Snelle bezorging Vriendelijke bezorger Alles vers en heerlijk Niet duur voor de kwaliteit die je krijgt Een aanrader!

marian
30 April 2024

heerlijke sushi, goede, vriendelijke bezorging.

Marit
29 April 2024
Angie
22 April 2024

Lekker & op tijd, we gaan zeker weer bestellen.

Rob Spaan
15 April 2024
Arne
14 April 2024
M
6 April 2024

Ik had gevraagd of ze een sushi wilde vervangen door iets anders. Dit was helaas niet gedaan..

Antwort von Mr. Sushi

Hi! Excuses hiervoor! Had u hier ook even over gebeld naar ons? Vanwege drukte lezen wij heel af en toe over de opmerkingen heen bij een bestelling, maar vaak als u ook even belt weet u zeker dat we het hebben meegekregen.

marian
2 April 2024

In eerste instantie misten de warme gerechten, maar na een telefoontje werd dit binnen 20 minuten ondanks drukte opgelost. Sushi was heerlijk

Antwort von Mr. Sushi

Hi Marian, fijn dat we het goed voor u hebben kunnen oplossen. De volgende keer doen we extra ons best om het te voorkomen :)

Marianne
31 März 2024
Karin bakker
30 März 2024

Snelle levering en de sushi was heeeerlijk

Nicole herrewijn
24 März 2024

Wederom was het niet oké Nu stond de bezorger voor de deur en was de bestelling vergeten. Dus nog langer wachten en niks maar dan ook niks extra’s. Ook niet na melding over niet juiste bestelling van paar dagen eerder. Dus 2x geprobeerd nu maar nu deel ik mijn mening openbaar want kennelijk interesseert ze het niks

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Nicole, Het spijt ons zeer van uw negatieve ervaringen... Wilt u ons per mail hierover contacteren? We willen u graag proberen te helpen.

Dennis
22 März 2024

Alrijd super lekkere sushi voor een prima prijs.

Tamara
18 März 2024

We hebben er weer van genoten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Marianne
14 März 2024
Hanny
11 März 2024
A
11 März 2024

Heerlijk! Alleen wel verkeerde gratis rol gekregen. Met vis ipv vega. En ik eet geen vis.

Antwort von Mr. Sushi

Hi! Vervelend om te horen dat uw bestelling niet helemaal klopte... U mag dan altijd even naar ons bellen, dan hopen we het direct met u op te lossen! :)

ABS
10 März 2024
S
28 Februar 2024
Marieke
26 Februar 2024

Heerlijk en ruim binnen de afgesproken tijd!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Rob Spaan
26 Februar 2024
Anastasiia
21 Februar 2024

My order was missing 1 roll. There was no shrimp in the other role

Antwort von Mr. Sushi

Hi, I'm so sorry for this inconvenience. Please don't hesitate to reach out to us by phone or via e-mail so we can solve the problem.

Patricia
17 Februar 2024

Snelle bezorging, en de Pokebowl was heerlijk,vers,en goed gevuld.

Marielle Wiltenburg
16 Februar 2024

De bezorging was ruim 50 minuten te laat. We hadden al gebeld en begrepen dat de scooter kapot was, maar het duurde toch nog 25 minuten na ons telefoontje tot het eten er was. De gyoza, springrolls en kipstukjes waren koud en klef geworden. Bij de sushi zat geen gember.

Patrick Zuidam
14 Februar 2024

Sushi besteld voor Valentijn. Dag van tevoren alvast besteld voor de volgende dag om 19.00 uur bezorging. 19.30 gebeld omdat bestelling er nog niet was, er was iets mis gegaan met de bezorging. Jammer, maar wel goed en snel opgelost en een portie sashimi extra gekregen. Volgende keer bestellen we weer!

koelman
6 Februar 2024

helaas hebben we niet gehele bestelling ontvangen . we miste de soya bonen en het zeewier

M
2 Februar 2024

Lekkerste powkebowl van Alphen.

Rob Spaan
29 Januar 2024

Prima

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Yvonne
27 Januar 2024

De sushi stond op tijd klaar, dat was erg fijn. Mijn het zag er super rommelig uit, de sushi was weinig gevuld (veel rijst) en we moeten de stokjes, wasabi, sojasaus, gember. Toch vervelend.

Leander
21 Januar 2024

Perfect zoals gewoonlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Karin Bakker
21 Januar 2024

Eten werd half uur eerder bezorgd: heel fijn. En het was weer heerlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Nejman
21 Januar 2024

Top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Mies
16 Januar 2024

Was heerlijk! En bezorging was super snel

Marcel Klerks
10 Januar 2024

Was weer top ben intussen goeie klant van jullie al woon ik alleen. Hihih al me visite eet ik met jullie eten

Zwijnenberg
6 Januar 2024

Super lekker 👍

Nejman
31 Dezember 2023

Top prima

Tino
30 Dezember 2023
Sebastiaan
26 Dezember 2023

Keurig op tijd en alles wat super vers.

Carry Haasbeek
23 Dezember 2023

45 minuten te laat zonder berichtgeving. Sushi was helemaal platgedrukt dus niet erg appetijtelijk meer om te serveren.

Nejman
12 Dezember 2023
Marcel Klerks
10 Dezember 2023

Keurig op tijd en was weer top

Van Leeuwen
10 Dezember 2023

Heerlijk gegeten! Fijn dat je op de hoogte wordt gehouden over de bezorging. Netjes op tijd!

Geen
4 Dezember 2023
Astrid
3 Dezember 2023

Slordig op in de bakjes, geen strakke gerolde sushi’s . Veel rijst weinig vulling. Wij zijn teleurgesteld!

Marcel Klerks
2 Dezember 2023

Alles weer top verzorgd

Marcel Klerks
1 Dezember 2023

Wederom weer TOP. Mijn visite riep er ook over. Zeker voor herhaling vatbaar.

Pavel
27 November 2023