Bewertungen von Mr. Sushi Alphen aan Den Rijn
Neue Beurteilungen
Tino
Marcel Klerks
Het heeft er wel eens netter bij gelegen vond het maar een rommeltje.
Noëlle
De sushi werd erg rommelig en door elkaar aangeleverd.
Sam
Was heel lekker weer
de Jong
Helaas veel te laat, bleek aan het aantal bezorgers te liggen (ivm slechte weer). Was wel erg lekker.
Antwort von Mr. Sushi
Hi! Onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd dit keer... We hopen de volgende keer weer genoeg bezorgers te hebben en zullen ons uiterste best doen om dan weer netjes op tijd te zijn!
Iren
Prima royale frisse en smakelijke poke bowls.
Aimee
Rene Vonk
Altijd goed
Tetiana Sypko
Petruschka
Heerlijke rijkgevulde crispy ebi. We hebben er enorm van genoten.
x
Maartje van Beusekom
Super lekkere sushi! Bestel hier altijd, top!
Robin
Snelle bezorging en goede kwaliteit!
Bergers
Stukjes vielen uit elkaar. In de pokebowl zat een stuk plastic in de zalm.
Antwort von Mr. Sushi
Hi, wat vervelend om te horen dat u niet geheel tevreden was over uw bestelling. Het kan zijn dat u een stukje schub heeft aangetroffen in de zalm, wat soms lijkt op een stukje plastic. Onze excuses voor dit ongemak. U mag ons altijd even mailen met een foto, zodat we dit kunnen beoordelen.
July
Vers en goede service! Vaker hier bestellen.
Eva V
Bestel regelmatig hier, eten is altijd goed en de bezorging is snel. Helaas wel de laatste 2x iets mis met de bestelling, niet gewend van ze! Hopelijk blijft het bij deze 2x
Antwort von Mr. Sushi
Hi Eva, we zullen extra ons best doen om ervoor te zorgen dat alles weer in orde is bij de volgende bestelling!
Thomas
Om 11.20 heb ik een bestelling geplaatst voor het eerst mogelijke bezorgmoment van Mr. Sushi, namelijk om 14.00 uur. Vervolgens hoor ik een tijd niks waarna ik om 14.03 een automatische mail krijg met dat de bezorger om 14.00 uur bij mij aan de deur zou staan. Dat was dus op het moment van versturen van de mail al niet gelukt, maar vervolgens een minuut of 5 later word ik door een medewerker gebeld met het verhaal dat er iemand ziek is en dat ik mijn bestelling dus niet kan krijgen. Zonder enige verdere oplossing, anders dan een gratis roll de volgende keer, werd daarna weer het gesprek beeindigd.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Thomas, het spijt ons dat het ons niet was gelukt om de bestelling bij u af te leveren. We konden dit op dat moment helaas niet oplossen, en wilden daarom proberen om het netjes op te lossen voor een volgende bestelling. Heel vervelend als dit niet naar tevredenheid gebeurd is, u mag ons altijd nog even bellen om dit verder te bespreken.
Kirsten
De sushi is heel erg goed, maar de bezorging beduidend minder. Al meerdere keren gehad dat het veel te laat bezorgd wordt. Deze keer was het er om half 8 nog niet. Bezorging gevraagd om 19.00 uur. Erover gebeld en er werd heel laconiek gereageerd. Tsja het was nou eenmaal heel erg druk en ze hadden geen zin om te moeten bellen/laten weten dat het later kwam. De strekking was eigenlijk: het is onderweg dus wat zeur je nou. Hele ongeïnteresseerde knul aan de telefoon.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Kirsten, wat vervelend om te horen dat onze service onvriendelijk is overgekomen op u. Dit is natuurlijk niet onze bedoeling en deswege onze welgemeende excuses. Daarnaast excuses voor de lange bezorgtijd, we zullen hier de volgende keer extra op letten.
Irén
Heerlijke verse pokebowl!
Renee
Helaas was dit voor ons een zeer teleurstellende ervaring. De sushi was 50 minuten later bezorgd en wij waren zeer teleurgesteld met de kwaliteit van de sushi. Er zat een haar tussen de sushi en de maki viel haast uit elkaar. De sushirijst en smaak was wel van goede kwaliteit, maar dit was niet bepaald een ervaring dat ik denk van laat ik nog eens bij jullie sushi bestellen. Ik begrijp dat dit kwam door drukte, misschien een idee om dit op de site aan te geven zodat er niet meer mensen sushi gaan bestellen dan jullie aankunnen? Ik begrijp dat dat financieel gezien misschien niet het meest voor de hand ligt, maar dat zou wel hebben voorkomen dat ik nu niet snel meer sushi bij jullie zal bestellen. Ik heb dan liever geen sushi dan slechte sushi en dit was helaas slechte sushi.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Renee, wat jammer om te horen dat u zo ontevreden was met uw ervaring met bestellen. Neem altijd even telefonisch contact met ons op, zodat we hier iets mee kunnen en een oplossing kunnen aandragen voor u.
Sharon
Sushi was heerlijk. Bezorging duurde 1uur en 25 min. Ik kreeg na 55 min een bericht u sushi is onderweg en toen duurde het nog een half uur dat is wel lang
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Sharon, we hebben vaak meerdere bestellingen mee tijdens een bezorging, waardoor we er wat langer over doen. Hopelijk heeft u hier begrip voor. Fijn dat u alsnog lekker gegeten heeft!
Visser
Het was de afgelopen jaren steeds goed. De sushi viel nu grotendeels uit elkaar. Weinig smaak. Minder vis op bepaalde sushi / nigiri.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Hi! wat jammer om te horen dat u zo ontevreden was met uw ervaring met bestellen. Neem altijd even telefonisch contact met ons op, zodat we hier iets mee kunnen en een oplossing kunnen aandragen voor u.
Jose
Ik dacht als toetje verse brownie besteld te hebben. Krijg ik een pakje voor verpakte milka brownie uit de supermarkt waar ik nu 2x zoveel voor heb betaald
Yorrit
Simone
Was heerlijk sushi for one en een krokante sushi rol ik heb ervan genoten. En snel bezorgd top
H J H Kleijn
zo als altijd heel goed , de beste Sushi van Alphen Aan Den Rijn
Daisy Poelwijk
40 min te laat… jammer want er kwam ook geen sorry vanuit de bezorger, kleine moeite
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Daisy, via deze weg alsnog onze welgemeende excuses voor de langere bezorgtijd dit keer. We gaan er de volgende keer extra op letten!
G
Sushi was blijkbaar voor de deur afgezet en er was aangebeld. Terwijl ik hele avond thuis was en in een appartementencomplex woon. Na 40 minuten gebeld en gevraagd en kreeg ik een niet vriendelijk gesprek over waar mijn sushi bleef. Sushi viel uiteindelijk ook helemaal uit elkaar.
Antwort von Mr. Sushi
Hi! Wat vervelend om te horen dat u zo'n negatieve ervaring met bestellen gehad heeft... U mag altijd weer even contact met ons opnemen zodat we dit verder kunnen bespreken.
Sab
Bezorging was 25 minuten later dan gevraagd , wel heerlijk gegeten
Antwort von Mr. Sushi
Hi Sab, excuses voor de vertraagde bezorging... We zullen de volgende keer weer extra ons best doen om op tijd te zijn!
Michiel van der Meer
Jammer dat we twee keer moesten bellen waar onze bestelling bleef. Wel lekkere sushi.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Michiel, wat jammer dat u langer moest wachten op uw bestelling. Wilt u ons even mailen? Dan compenseren wij u voor de volgende bestelling.
Rob Spaan
Cindy
Bezorger op tijd en netjes. Sushi vond ik niet lekker, crispy tuna smaakte niet naar tonijn, leek wel kip en echt criapy was het niet, vettig. Alles zat op elkaar gepropt, smaakte niet erg vers. Volgende keer kiezen we weer voor een andere bezorgdienst.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Cindy, jammer dat de bestelling dit keer niet helemaal naar wens was. U mag dit altijd telefonisch met ons bespreken, zodat we kunnen kijken of er een oplossing mogelijk is. Misschien dat de crispy rolls niet helemaal uw ding zijn, maar gelukkig hebben we nog genoeg andere rolls op ons menu!
Patrycjusz
Slecht. Ik had de levering over 1,2 h later. Dan had ik de sauzen, tekort voor een set. En sommige stukken waren los. En laste de smaak kan echt beter
Antwort von Mr. Sushi
Hi, wat jammer dat u zo ontevreden was over de bestelling... onze excuses voor het ongemak. Neem graag even telefonisch contact met ons op zodat we dit met u kunnen oplossen.
Tino
Bergers
Sushi smaakt heel goed alleen vielen er geep veel stukjes uit elkaar. Dat was erg jammer
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Gerald
Rice was falling apart, many sushi came already broken. Some had too much mayonnaise. Terrible quality
Eveline
Esther
Was zeker weer lekker maar de maki’s waren slecht gerold en lagen eigenlijk al uit elkaar.. waren geen rolletjes meer..
Aimee
Spot on en echt heerlijk!
Ellen
Tim
Anna
Bardzo smaczne jedzonko, nie za duzo octu w ryzu, ryz smaczny, lekko słodkawy. Całość bardzo dobra. Dostawa niecałe 10 minut pozniej niż czas wskazany w e-mailu ale nie mieliśmy z tym problemu. Napewno zamówimy ponownie w przyszłości.
Schouten
Helaas klopte de bestelling niet. Ik heb een uur lang geprobeerd u te berichten maar ik kreeg een ingesprektoon die bleef. De poke kip was prima. Helaas is de poke zalm niet geleverd, maar een poke tonijn. Jammer !!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Layla
De Sushi is hier altijd erg lekker bezorging was eerder dan dat ze zeiden via de mail
Nineke
De doos had een koprol gemaakt. Alles aan de deksel gekleefd
Sabine van Gils
Snelle bezorging, en fijne bezorger. Smaak was ook echt top.
Petruschka
Het was zoals altijd heerlijk
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Tino
Johan Maring
Bezorging was stipt. De sushi was helaas niet zo geweldig. Het leek slordig gemaakt , de rijst niet gaar, klodders saus er over en klaar. Jammer want voor vijftig euro met zn tweeen mag je wel een beetje liefde in je product stoppen.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Johan, wat vervelend om te horen dat niet alles naar wens is geweest. U mag ons altijd even mailen op info@mrsushi.nl om uw klacht meer toe te lichten. We zullen er in het vervolg op letten zodat dit hopelijk niet meer gebeurd.
Marcel Klerks
Zag er top uit en smaakte weer over de TOP
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Sandra
Gebeld om te vragen of mijn bestelling wat eerder geleverd kon worden. Daar hebben ze gehoor aan gegeven!
Sabine van Gils
Was echt heel lekker! Enorm van genoten
Rob Spaan
Prima,de warme gerechten waren inderdaad warm
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Iren
Heerlijke verse sushi!
Bieke
Makkelijke bestelprocedure Snelle bezorging Vriendelijke bezorger Alles vers en heerlijk Niet duur voor de kwaliteit die je krijgt Een aanrader!
marian
heerlijke sushi, goede, vriendelijke bezorging.
Marit
Angie
Lekker & op tijd, we gaan zeker weer bestellen.
Rob Spaan
Arne
M
Ik had gevraagd of ze een sushi wilde vervangen door iets anders. Dit was helaas niet gedaan..
Antwort von Mr. Sushi
Hi! Excuses hiervoor! Had u hier ook even over gebeld naar ons? Vanwege drukte lezen wij heel af en toe over de opmerkingen heen bij een bestelling, maar vaak als u ook even belt weet u zeker dat we het hebben meegekregen.
marian
In eerste instantie misten de warme gerechten, maar na een telefoontje werd dit binnen 20 minuten ondanks drukte opgelost. Sushi was heerlijk
Antwort von Mr. Sushi
Hi Marian, fijn dat we het goed voor u hebben kunnen oplossen. De volgende keer doen we extra ons best om het te voorkomen :)
Marianne
Karin bakker
Snelle levering en de sushi was heeeerlijk
Nicole herrewijn
Wederom was het niet oké Nu stond de bezorger voor de deur en was de bestelling vergeten. Dus nog langer wachten en niks maar dan ook niks extra’s. Ook niet na melding over niet juiste bestelling van paar dagen eerder. Dus 2x geprobeerd nu maar nu deel ik mijn mening openbaar want kennelijk interesseert ze het niks
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Nicole, Het spijt ons zeer van uw negatieve ervaringen... Wilt u ons per mail hierover contacteren? We willen u graag proberen te helpen.
Dennis
Alrijd super lekkere sushi voor een prima prijs.
Tamara
We hebben er weer van genoten!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Marianne
Hanny
A
Heerlijk! Alleen wel verkeerde gratis rol gekregen. Met vis ipv vega. En ik eet geen vis.
Antwort von Mr. Sushi
Hi! Vervelend om te horen dat uw bestelling niet helemaal klopte... U mag dan altijd even naar ons bellen, dan hopen we het direct met u op te lossen! :)
ABS
S
Marieke
Heerlijk en ruim binnen de afgesproken tijd!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Rob Spaan
Anastasiia
My order was missing 1 roll. There was no shrimp in the other role
Antwort von Mr. Sushi
Hi, I'm so sorry for this inconvenience. Please don't hesitate to reach out to us by phone or via e-mail so we can solve the problem.
Patricia
Snelle bezorging, en de Pokebowl was heerlijk,vers,en goed gevuld.
Marielle Wiltenburg
De bezorging was ruim 50 minuten te laat. We hadden al gebeld en begrepen dat de scooter kapot was, maar het duurde toch nog 25 minuten na ons telefoontje tot het eten er was. De gyoza, springrolls en kipstukjes waren koud en klef geworden. Bij de sushi zat geen gember.
Patrick Zuidam
Sushi besteld voor Valentijn. Dag van tevoren alvast besteld voor de volgende dag om 19.00 uur bezorging. 19.30 gebeld omdat bestelling er nog niet was, er was iets mis gegaan met de bezorging. Jammer, maar wel goed en snel opgelost en een portie sashimi extra gekregen. Volgende keer bestellen we weer!
koelman
helaas hebben we niet gehele bestelling ontvangen . we miste de soya bonen en het zeewier
M
Lekkerste powkebowl van Alphen.
Rob Spaan
Prima
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Yvonne
De sushi stond op tijd klaar, dat was erg fijn. Mijn het zag er super rommelig uit, de sushi was weinig gevuld (veel rijst) en we moeten de stokjes, wasabi, sojasaus, gember. Toch vervelend.
Leander
Perfect zoals gewoonlijk
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Karin Bakker
Eten werd half uur eerder bezorgd: heel fijn. En het was weer heerlijk
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Nejman
Top
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.
Mies
Was heerlijk! En bezorging was super snel
Marcel Klerks
Was weer top ben intussen goeie klant van jullie al woon ik alleen. Hihih al me visite eet ik met jullie eten
Zwijnenberg
Super lekker 👍
Nejman
Top prima
Tino
Sebastiaan
Keurig op tijd en alles wat super vers.
Carry Haasbeek
45 minuten te laat zonder berichtgeving. Sushi was helemaal platgedrukt dus niet erg appetijtelijk meer om te serveren.
Nejman
Marcel Klerks
Keurig op tijd en was weer top
Van Leeuwen
Heerlijk gegeten! Fijn dat je op de hoogte wordt gehouden over de bezorging. Netjes op tijd!
Geen
Astrid
Slordig op in de bakjes, geen strakke gerolde sushi’s . Veel rijst weinig vulling. Wij zijn teleurgesteld!
Marcel Klerks
Alles weer top verzorgd
Marcel Klerks
Wederom weer TOP. Mijn visite riep er ook over. Zeker voor herhaling vatbaar.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Noëlle, wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet meer netjes was bij aankomst. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Neem graag altijd even direct contact met ons op in een dergelijke situatie, dan proberen we dit dezelfde avond nog netjes met u op te lossen!